• Kiev - бесплатная доставка!
    да, верно  нет, изменить
  • Order status
  • Profile
068 390 90 90

Отзывы о доставке цветов. Страница 76

pisano

Постоянный клиент с 09 April 2020

Общая оценка:

★ ★ ★ ★ ★
5 из 5
23 April 2020 17:07

pisano: Мне понравилось исполнение моего заказа Pisano rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

Philippe koumans

Постоянный клиент с 01 June 2016

Общая оценка:

★ ★ ★ ★ ★
5 из 5
22 April 2020 21:53

Philippe koumans: Мне понравилось исполнение моего заказа Really great customer service and communication
Philippe koumans rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

alexandre montagna

Постоянный клиент с 20 April 2020

Общая оценка:

1 из 5
22 April 2020 10:58

alexandre montagna: Мне не понравилось исполнение моего заказа I ordered a bouquet of 101 red roses for delivery on 21 april 2020 between 10 a.m. and 12 p.m. After paying 92 €, I receive an email modifying the price because of an error on the web site, asking me 81 € more. Then I am told that the florist does not have enough red roses. They are pale roses which constitute the bouquet and some red roses. In the end, delivery is made late at 2 p.m. Deplorable service and misleading advertising. I had no commercial gesture in return following this inconvenience. UFL to avoid from abroad, a real scam. I will order with another provider next time.
Alexandre montagna rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

Ответ UFL: Hello Alex, we are sorry for this situation but we contacted You and informed about the price for 101 roses and that it was not correct after You paid it. We proposed You variants- to cancel the order and return money back or to deliver with the additioanal payment. We chatted with You and were waiting for the florists answer about red roses in such amount. You did not wait for our ansewer and made the order. As You wanted only red roses - the florists have to make a mix of different kinds of red roses. We confirmed yhe replacement with You. As we have not regullar flower delivery because of virus- the florist got the flowers a little later - they had no the possibility to deliver the flowers till 12 o`clock. They contacted the recipient and agreed the time. We are sorry You did not like our service(

Greg Gingerich

Постоянный клиент с 18 April 2020

Общая оценка:

★ ★ ★
3 из 5
20 April 2020 22:18

Greg Gingerich: Мне не понравилось исполнение моего заказа Ordered large bouquet of pink peonies. In follow up conversation was informed peonies would need to open still and shown a photo of Pink unopened peonies. Recipient received Yellow unopened peonies that are nothing like the photo. The price was high for an incorrect delivery.
Greg Gingerich rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

Ответ UFL: Hello, Greg! Thank you for your order and message! Before the delivery manager contacted you to inform, that peonies are very fresh and closed. We informed you that we can deliver only such peonies, as it's out of season. The color of peonies was light-pink, the same as it was delivered to the recipient. We also confirmed that they will open in warm temperature and it will be a big great bouquet. We are very sorry, that you are not satisfied with your order, please, contact our manager and we will solve this situation in the best way.

Frank Glosky

Постоянный клиент с 18 October 2019

Общая оценка:

1 из 5
20 April 2020 20:57

Frank Glosky: Мне не понравилось исполнение моего заказа The three items I ordered, You sent three different items, ???
Frank rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

Philippe

Постоянный клиент с 01 May 2016

19 April 2020 18:56

Philippe: I will for sure never use your service again. First of all, the confirmation e-mail I received after my order was absolutely unclear. I ordered a delivery for Odessa, but the website showed it was for Kiev. The date of previous delivery was not clear either. But most of all, you forgot to attach the letter that I wrote with my order. Then the recipient didn't know that the present was from me !!!! Never again.

Joseph Brown Sr

Постоянный клиент с 13 February 2020

Общая оценка:

★ ★ ★ ★ ★
5 из 5
18 April 2020 05:26

Joseph Brown Sr: Мне понравилось исполнение моего заказа I use UFL exclusively for my girlfriend's flowers in Belarus. Great service every time, Spasibo!!!
Joseph Brown Sr rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:

Robert Stankovic

Постоянный клиент с 06 December 2019

Общая оценка:

★ ★ ★ ★ ★
5 из 5
13 April 2020 15:56

Robert Stankovic: Мне понравилось исполнение моего заказа i used you many times and you very professional
Robert rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability:


I ready use your service in the future!

Frederic Ciurkowski

Постоянный клиент с 15 October 2018

Общая оценка:

★ ★ ★ ★ ★
5 из 5
13 April 2020 14:51

Frederic Ciurkowski: Мне понравилось исполнение моего заказа Frederic rate service:

Manager work:

Florist work:

Flowers quality:

Delivery service:

Site usability: